ΠΟΛΙΤΙΚΗ: Η «Σκοτεινή» πολιτική των lockdown

img

«Τα περιπολικά και τα απαγορευτικά μου θυμίζουν μία προϊστορική κοινωνία. Στις πανδημίες πεθαίνανε τρεις στη φυλή, ο φύλαρχος καλούσε τον μάγο της φυλής, ο μάγος της φυλής έλεγε ότι ο θεός Μολώχ και η θεά Μαλά έχουν δυσαρεστηθεί, πρέπει να σκοτώσεις 20 νέους. Ο φύλαρχος σκότωνε 20 νέους, πέθαιναν άλλοι δύο (από την πανδημία) και μετά ο μάγος της φυλής έλεγε “σας έσωσα” και ο φύλαρχος έβαζε άλλο ένα φτερό στο καπέλο του.»

Ι. Ιωαννίδης (καθηγητής, από το «μακρινό» Στάνφορντ)

Είναι αλήθεια ότι το σκοτάδι,  ο φόβος, η απουσία ενημέρωσης για το τι γίνεται σε άλλες χώρες, η απαγόρευση κάθε συζήτησης και άλλης γνώμης, ο απόλυτος έλεγχος των Μ.Μ.Ε., η λογοκρισία, που θα ζήλευε και η Κίνα, το αστυνομικό κράτος, η κατάλυση του Συντάγματος, η στέρηση βασικών κοινωνικών και πολιτικών δικαιωμάτων, ο απόλυτος ευρωαντλαντισμός, η διάλυση της δημόσιας παιδείας κατ επιταγή της Αμερικάνικης πρεσβείας, έχουν κατασπαράξει την Ελλάδα.  Μία υπουργός παιδείας πρωταγωνιστεί σε αυτή την  «πολιτική»  (που  ως απλή βουλευτής της αντιπολίτευσης συμμετείχε το 2019 στην περιβόητη λέσχη Μπίλντερμπεργκ) – και άλλα πολλά: εξαθλίωση, ανεργία, o θάνατος του  εμποράκου, υπερχρέωση της χώρας, νοικοκυριά που τους κόβουν το ρεύμα τα ΜΑΤ,    συνιστούν την (παράλληλη) πολιτική του lockdown.

Ας θέσουμε δέκα απλά, αλλά  «σκοτεινά» ερωτήματα, μια που δεν έχουν απάντηση στην Οργουελιανή Ελλάδα της πιο ολοκληρωτικής διακυβέρνησης που έχουμε ζήσει μέχρι σήμερα ως τόπος, και αναφέρονται στην διαχείριση της επιδημίας. Δεν θα καταπιαστούμε με τα άλλα ζητήματα, διότι το άρθρο δεν θα τελειώσει ποτέ.

Σκοτεινό σημείο 1:  Με τι κριτήρια επιλέχτηκε η επιτροπή ειδικών; Τι βιογραφικά έχουν; Τι δημοσιεύσεις;  Σε ποια διεθνή έρευνα στηρίζονται οι αποφάσεις τους; Αμείβονται και πόσο για τις υπηρεσίες τους;  Η μήπως απλώς είναι ο «κολλητός», του «κολλητού», και όλοι μαζί εξυπηρετούν την κυβέρνηση; Εμένα πάντως ορισμένων οι «δημόσιες» τοποθετήσεις τους (μέσω της άγνοιάς τους να καταλάβουν το σύνολο των υγειονομικών, ψυχολογικών, και οικονομικών επιπτώσεων του lockdown), δείχνουν ως να  διεξάγουν ένα κοινωνικό-ιατρικό πείραμα που απλώς προσπαθεί να μελετήσει  τις επιπτώσεις, μιας κοινωνίας ανθρώπων που ζει σε κλουβιά. Φαίνεται να αντιμετωπίζουν την κοινωνία ως ποντίκια-πειραματόζωα. Υπάρχουν επιστημονικές μελέτες που να δείχνουν ότι τα lockdown έχουν αποτέλεσμα στην αναχαίτιση της επιδημίας, ή μήπως ισχύει το αντίθετο;   αλλά ας πάμε στο 2ο σκοτεινό σημείο:

2ο σκοτεινό σημείο: Γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει επιδημιολογική παρατήρηση της επιδημίας μέσω τυχαίας και συστηματικής δειγματοληψίας στον πληθυσμό, όπως γνωρίζει ότι μπορεί εύκολα να γίνει, κάθε πρωτοετής φοιτητής οποιουδήποτε τμήματος μαθηματικών και στατιστικής; Δεν είναι μόνο ότι θα είχαμε πραγματική γνώση της κίνησης της επιδημίας, αλλά αν συνδυαζόταν η δειγματοληψία με ένα απλό ερωτηματολόγιο (εργασία, τρόπος μετακίνησης και ζωής), θα καταλαβαίναμε πολλά για την ίδια την φύση της επιδημίας, και έτσι μόνο θα μπορούσαμε να σκεφτούμε πολιτικές αντιμετώπισής της.    Δεν συνεχίζω εδώ, για όποιον θέλει να καταλάβει καλύτερα  ας διαβάσει το πρόσφατο άρθρο ενός παλιού μου καθηγητή, του Κ.  Χατζημιχάλη με τίτλο: πως γίνονται τα τέστ;.

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν υπάρχει καμία ουσιαστική γνώση για την εξέλιξη της επιδημίας στην Ελλάδα. Αν κάποιος  δήμαρχος αποφασίσει να κλείσει την περιοχή του, δεν έχει παρά να φωνάξει τον κόσμο στη πλατεία να κάνει τεστ, και αμέσως η περιοχή θα κοκκινίσει. Τα τεστ γίνονται κυριολεκτικά στον Βρόντο, και στις επίσημες «ανακοινώσεις» δίνεται ένας μέσος όρος θετικότητας για όλη την χώρα. Δεν μπορεί να ξέρει κανείς αν π.χ. στον Πειραιά έγιναν 10000 τεστ και με δείκτη θετικότητας 1%, έβγαλε 100 φορείς, και στη Κοζάνη γίνανε 50 με δείκτη θετικότητας   10 και έβγαλε 5. Στο τέλος θα κοκκινίσει ο Πειραιάς….  Που άλλωστε πάντα στα κόκκινα είναι… και θα πρασινίσει η Κοζάνη. Τέλος γιατί δεν γίνεται ιατροδικαστική πράξη στους νεκρούς από  την επιδημία; Μήπως μεταδίδουν και οι νεκροί;   Υπάρχει βαθύ επίσημο σκοτάδι και κανείς δεν ξεχνάει τις ιστορίες με τα διπλά βιβλία του ΕΟΔΥ.

3ο : Γιατί δεν χρησιμοποιήθηκαν και δεν χρησιμοποιούνται  φάρμακα; Και όλες οι ελπίδες εναποτέθηκαν στο μαγικό εμβόλιο; Με 10.000 -20.000 δώσεις του λεγόμενου φάρμακου Τραμπ, θα είχαμε γλυτώσει πάνω από το 75% των εισαγωγών στις ΜΕΘ και θα είχαν «αδειάσει» τα νοσοκομεία.  Τώρα γιατί δεν έγιναν ΜΕΘ και δεν έχουμε ΜΕΘ, το αφήνω. Το θέμα είναι ότι ο κάθε «αδαής» γνωρίζει ότι οι επιδημίες δεν αντιμετωπίζονται μόνο με τα εμβόλια, αλλά κύρια με τα φάρμακα.

4ο :   Αφού πόνταραν στα εμβόλια, γιατί δεν παράγγειλαν εμβόλια από την Ρωσία, που μας είχε  προτείνει και συμπαραγωγή; Καλά η κυβέρνηση, αλλά κανένας από αυτούς τους ειδικούς δεν το πρότεινε; Αλήθεια υπάρχουν πρακτικά σε αυτήν την επιτροπή; Γιατί δεν δημοσιοποιούνται ώστε ο καθένας που λέει ότι θέλει να αναλαμβάνει και την ευθύνη;

5ο : Ποιο ποσοστό των «φορέων» είναι ασυμπτωματικοί; Αυτοί μεταδίδουν τον ιό; Υπάρχει εκτίμηση για το πόσοι; έχουν περάσει την ίωση στην Ελλάδα; Φυσικά δεν υπάρχει καμία απάντηση, ούτε καν συζήτηση, για προφανείς λόγους.

Η εκτίμηση αριθμού φορέων μέσα από την ανάλυση των λυμάτων που χρησιμοποιείται κατά κόρον, έχει βάση στη διεθνή βιβλιογραφία; Υπάρχουν δημοσιεύσεις σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά για το ζήτημα; Μπορεί εύκολα να μετρηθεί ο ιός στην μίξη  σκατών, ούρων και σαπουνιού; Έχει μετρηθεί τι ρόλο παίζει στις μετρήσεις, αν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν λιγότερο σαπούνι και νερό γιατί μπορεί λόγω  κρύου, να μην λούονται συχνά το χειμώνα; Η αν λόγω εγκλεισμού καταναλώνουν περισσότερους καφέδες και αλκοόλ και αυξάνουν την διούρηση; Και γιατί δεν μέτραγαν και πέρσι έτσι την ένταση της γρίπης;  Μάλλον διάφοροι ισχυρίζονται με στόμφο, συμπεράσματα από καταστάσεις και έρευνες,  που τουλάχιστον ακόμη είναι σε ερευνητικό ή πρώιμο  στάδιο, για να το πω κομψά….

6ον: Η  βλακώδης τρομοκρατία των μεταλλάξεων: ή η μετάλλαξη της ανθρώπινης λογικής και της ιατρικής…  Ας ακούσουμε πάλι τον καθηγητή Ιωαννίδη που λέει πράγματα που καταλαβαίνει και ένας πρωτοετής φοιτητής Ιατρικής, αλλά όχι η σκοτεινή δημοσιογραφία και η επιτροπή των ειδικών :

“Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν 13 μεταλλάξεις του κορωνοιού και διεθνώς χιλιάδες, ναι χιλιάδες και μάλιστα δεκάδες χιλιάδες είναι οι μεταλλάξεις του Sars Cov 2. Δυστυχώς η δημοσιογραφία του τρόμου εστιάζει στις μεταλλάξεις αγνοώντας ότι όλοι οι ιοί μεταλλάσσονται. Πάντως με στατιστικούς όρους δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν εάν η βρετανική μετάλλαξη είναι πιο θανατηφόρα, σίγουρα μεταδίδεται πιο γρήγορα αλλά δεν υπάρχουν ακόμη αξιόπιστα στοιχεία.

Το νοτιοαφρικανικό στέλεχος του κορωνοιού ίσως να είναι πιο επικίνδυνο, υπό την έννοια ότι έχει μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στον εμβολιασμό. Ωστόσο πρέπει να καταστεί σαφές, επιστημονικά οι μεταλλάξεις αυτών των τύπων κορωνοιού είναι απόλυτα φυσιολογικές και 100% προβλέψιμες. Όμως πρέπει να αναφερθεί ότι όσο περισσότερες είναι οι μεταλλάξεις, τόσο αυξάνεται το σημείο ισορροπίας για να επιτευχθεί η ανοσία της αγέλης.”

Τι λοιπόν διαφορετικό έκαναν; π.χ. η Ιαπωνία και η Σουηδία  από αυτό, δηλαδή να αφήσουν την εξάπλωση του ιού στην κοινότητα, ώστε διά των συνεχών μεταλλάξεων μέσω της κυκλοφορίας του ιού αυτός να εξασθενήσει; Γιατί οι «δικοί» μας τους σήκωσαν το δάκτυλο; Εν τέλει γιατί η Ιαπωνία με έναν πληθυσμό υπερδεκαπλάσιο από τον ελληνικό και μια πρωτεύουσα το Τόκιο, την πιο πυκνοκατοικημένη στον κόσμο, που δεν εφάρμοσε ποτέ locκdown, έχει και αυτή σήμερα 6500 νεκρούς, όσο και η Ελλάδα;

7ον : Γιατί έχουμε τα σχολεία κλειστά; Γιατί εκτελούμε νέους και παιδιά; Η επιτροπή ειδικών και η κυβέρνηση που έχει κλείσει τα σχολεία για πέντε-έξι μήνες, ξέρει γιατί; Τι σημαίνει για το μέλλον την ψυχολογία, και τις γνώσεις της νέας γενιάς αυτή η κατάσταση; Υπάρχει άλλη χώρα στην Ε.Ε. που να έχει τόσο καιρό κλειστά τα σχολεία; Τι σημαίνει ένας χρόνος κλειστά πανεπιστήμια; Η  αλήθεια που έρχεται από την Σουηδία είναι η πραγματικότητα που δείχνει ότι τα σχολεία πρωτοβάθμιας-δευτεροβάθμιας, είναι ο πιο ασφαλής εργασιακός χώρος. Οι εκπαιδευτικοί νόσησαν πολύ λιγότερο από τον μ.ο. των άλλων εργαζομένων. Συνολικά κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, μόνο 30 εκπαιδευτικοί νοσηλεύτηκαν σε ΜΕΘ. Μάλιστα στα εκεί σχολεία δεν έβαλαν μάσκες στα παιδιά και στους εφήβους, ενώ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν και αυτοί που νόσησαν, αιτία ήταν το σχολείο η οικογένεια. Όλη η μελέτη για τα σχολεία στη Σουηδία είναι εδώ:

Αλλά και πάλι, αν υπήρχαν «υγειονομικές» ενστάσεις γιατί δεν άνοιξαν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια με  μέτρα, με μικρότερο αριθμό εκπαιδευόμενων κλπ Ακόμη και αν δεν υπήρχαν λεφτά  για προσλήψεις προσωπικού, θα μπορούσε στα σχολεία να γίνουν βάρδιες με μειωμένο ωράριο που σίγουρα θα ήταν καλύτερα από την φαρσοκωμωδία  της τηλεκπαίδευσης (που φυσικά υπηρετεί τους σκοπούς της κ. Κεραμέως για την διάλυση της εκπαίδευσης  και ιδιαίτερα των ΑΕΙ).

8ον: Πόσο προσδόκιμο ζωής χάνεται  από το lockdown ;

Η λογική και η Ιατρική, μετράει τις απώλειες με το προσδόκιμο ζωής. Είναι άλλο να πεθάνουν 20 άνθρωποι 79 ετών που έτσι χάνεται προσδόκιμο ζωής 20 ετών, (αν υποθέσουμε ότι το προσδόκιμο είναι στα 80 χρόνια) και είναι πολύ χειρότερο να χαθεί ένας εικοσάρης, γιατί έτσι χάνεται προσδόκιμο ζωής 60 έτη.            Με τα μέτρα εγκλεισμού, όχι μόνο δεν σώνουν τους ηλικιωμένους (αφού κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί για τις ευπαθείς ομάδες π.χ. βοήθεια στο σπίτι, γηροκομεία, εγκατάσταση σε ξενοδοχεία –αν μένουν σε πολυμελή νοικοκυριά- κλπ)  αλλά αντίθετα κλείνουν μέσα, ανθρώπους-νέους κλπ, που δεν κινδυνεύουν. Τους δημιουργούν ψυχολογικά προβλήματα, τάσεις αυτοκτονίας, φτιάχνουν νέους  φτωχούς, ανέργους, κατεστραμμένους. Όλα αυτά φυσικά έχουν αποτέλεσμα στην γενική υγεία του πληθυσμού, έτσι ώστε να μειωθεί το προσδόκιμο ζωής για την πλειοψηφία της κοινωνίας. Δυστυχώς εδώ μιλάμε κυριολεκτικά για απώλεια δεκάδων εκατομμύριων χρόνων προσδόκιμου ζωής στη πατρίδα μας. Επιβεβαιώνεται δυστυχώς, πλήρως η παραβολή του Ιωαννίδη για τον μάγο και τον φύλαρχο, και την σφαγή-θυσία των νέων που βάλαμε ως προμετωπίδα σε αυτό το άρθρο.

9ο : Σε ποια χώρα στην Ε.Ε. έχουν καταργηθεί οι υπαίθριες συγκεντρώσεις-διαμαρτυρίες;  Μήπως   είναι υγειονομική ανακάλυψη του Χρυσοχοϊδη, ότι οι πολιτικές συγκεντρώσεις σε ανοικτούς   χώρους διασπείρουν τον ιό;

10ο :  Η Ελλάδα έχει αποδεδειγμένα από  τα πιο σκληρά και παρατεταμένα lockdown στην Ευρώπη και στον κόσμο; Κατατάσσεται έτσι στην κορυφή του καταλόγου των χωρών με τα πιο αυταρχικά-φασιστικά μέτρα ακόμη και σε συντηρητικές μελέτες.   Απέτυχε ή όχι πλήρως; Γιατί δεν αλλάζει ρότα;

Μήπως επειδή οι “ καραντίνες – φυλακίσεις “ της κοινωνίας , αποβλέπουν στην “ πειθάρχηση “ των πολιτών και στην συγκέντρωση της οικονομίας , του πλούτου και της εξουσίας ,σε όλο και λιγότερα χέρια με την “ εξαφάνιση “ των μεσοστρωμάτων και την εξαθλίωση των φτωχότερων.

Μήπως βρισκόμαστε ενώπιον ενός οργανωμένου σχεδίου της Ν.Δ, ,  με αφορμή την πανδημία  , για την εγκαθίδρυση  αυταρχικού- αστυνομικού κράτους, που θα παραδώσει πλήρως την χώρα στην ελληνική ολιγαρχία και σε  πολυεθνικούς   “ κολοσσούς;

Μήπως φοβούνται την καθολική εξέγερση της κοινωνίας και της νεολαίας εξ αιτίας της εξαθλίωσης που έφεραν τα μνημόνια, και θα υψώσουν σε δεύτερη δύναμη τα μνημόνια που έρχονται;

Μήπως τελικά, για αυτό έβγαλαν προκαταβολικά στους δρόμους τα Τανκς;;


ΠΗΓΗ: » freepen.gr