ΑΛΗΘΕΙΕΣ: Συγκλονιστική Ανακάλυψη! Επιστήμονες βρήκαν μία “Δεύτερη Γη” και βρίσκεται πολύ ΠΙΟ κοντά από ότι είχαν αρχικά Υπολογίσει!

img

Από τα 100 δισεκατομμύρια αστέρια στο γαλαξία μας, αυτό που είναι πιο κοντινό σε μας ίσως είναι αυτό που να μπορεί να συντηρήσει εξωγήινη ζωή, εάν οι αναφορές για αυτή την νέα ανακάλυψη είναι έγκυρες. Εντοπίστηκε ένας νέος πλανήτης στην γαλαξιακή γειτονιά μας που ίσως έχει τις σωστές συνθήκες για να συντηρήσει ζωή.

viraltopnews.gr

Το Ευρωπαϊκό Νότιο Παρατηρητήριο (ESO) αναμένεται να κάνει τις ανακοινώσεις αύριο το απόγευμα. Αυτός ο πλανήτης που πιστεύεται πως μοιάζει με τη Γη, κάνει τροχιά γύρω από το αστέρι Proxima Centauri, το κοντινότερο ήλιο στον ήλιο μας. Πιστεύουν πως ο πλανήτης αυτός βρίσκεται στην “κατοικήσιμη ζώνη” του και ίσως ήδη φιλοξενεί ζωή.

Μέχρι τώρα όμως δεν έχουν κάνει επίσημες δηλώσεις και περιμένουν τη συνέντευξη τύπου που θα γίνει αύριο. Το αστέρι Proxima Centauri είναι κομμάτι του συστήματος Alpha Centauri, μόλις 4,2 έτη φωτός από το ηλιακό μας σύστημα. Είναι ο κοντινότερος ήλιος στον δικό μας, που σημαίνει πως ένας πλανήτης που γυρνάει γύρω του είναι ο κοντινότερος στη Γη.

viraltopnews.gr

Ανακαλύφθηκε το 1915 ο Proxima Centauri και είναι το ένα από τα 3 άστρα του συστήματος Alpha Centauri, ένας αστερισμός ορατός από το νότιο ημισφαίριο.

Ο πλανήτης πιστεύεται πως βρίσκεται στην κατοικήσιμη ζώνη – μία περιοχή γύρω από ένα αστέρι που το νερό μπορεί να βρίσκεται σε υγρή μορφή και θεωρείται πως είναι προϋπόθεση για να υπάρξει ζωή.

viraltopnews.gr

Αναφορές λένε πως το να εντοπίσουν αυτόν τον πλανήτη ήταν πολύ δύσκολο και χρειάστηκε πολύ σκληρή δουλειά και πλέον κάνει την εξερεύνηση άλλων αστρικών συστημάτων πιο συναρπαστική και αναγκαία.

Οι αναφορές δεν δίνουν περισσότερε λεπτομέρειες. Η Nasa έχει ανακοινώσει και στο παρελθόν την ανακάλυψη νέων πλανητών, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς ήταν ή πολύ ζεστοί ή πολύ κρύοι για να έχουν ζωή σε υγρή κατάσταση ή ήταν φτιαγμένοι από αέρια όπως ο Δίας ή ο Ποσειδώνας, παρά από πέτρα όπως η Γη και ο Άρης.

viraltopnews.gr

Πέρυσι, οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν την ύπαρξη ενός πλανήτη που μοιάζει πάρα πολύ με τη Γη. Τον ονόμασαν Kepler 452b, είναι περίπου 60% μεγαλύτερος από τη Γη και πιθανώς έχει ενεργά ηφαίστεια, ωκεανούς, λιακάδα, περίπου διπλάσια βαρύτητα και ένας έτος του διαρκεί 385 μέρες.

Βέβαια, είναι 1,400 έτη φωτός μακρυά, κάτι που κάνει σχεδόν αδύνατο προς το παρόν το να τον προσεγγίσουμε. Αντιθέτως, ο πλανήτης που ανακαλύφθηκε τώρα είναι μόλις 4,24 έτη φωτός μακρυά. Είναι ακόμα πολύ μακρυά, αλλά ίσως με την αύξηση της τεχνολογίας να μπορέσουμε να τον πλησιάσουμε στα επόμενα χρόνια.

ΠΗΓΗ: » fanpage.gr