ΧΡΗΣΙΜΑ: 10 Επτασφράγιστα Μυστικά για τα Ξενοδοχεία που οι Ταξιδιωτικοί Πράκτορες ΔΕΝ Θέλουν να Ξέρεις. Με το 7ο θα Μείνετε άφωνοι!
Μας αρέσουν τα ξενοδοχεία! Αποτελούν μέρος των ταξιδιών μας σε νέους προορισμούς. Αλλά δεν βλάπτει να γνωρίζετε μερικά κόλπα σχετικά με αυτά.
Μοιραζόμαστε μαζί σας μερικά μικρά μυστικά των ξενοδοχείων, τα οποία θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα και να προστατευτείτε από απρόβλεπτες καταστάσεις.
Το ίδιο δωμάτιο μπορείτε να το κλείσετε στη μισή τιμή
Τα τελευταία κενά δωμάτια του ξενοδοχείου, οι ξενοδόχοι είναι πρόθυμοι να τα κλείσουν για λιγότερα χρήματα. Είναι προς όφελος του ξενοδοχείου να μισθώσει ένα δωμάτιο για κάποια τουλάχιστον χρήματα παρά να μην τα νοικιάσει καθόλου. Αλλά τα ξενοδοχεία δεν θέλουν να δείξουν στο κοινό αυτές τις τιμές, επειδή υπάρχει πάντα μια πιθανότητα κάποιος να κλείσει ένα δωμάτιο την τελευταία στιγμή σε πλήρη τιμή.
Ως εκ τούτου, τα δωμάτια που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες κράτησης: οι τιμές είναι χαμηλές, και το όνομα του ξενοδοχείου εμφανίζεται μόνο μετά από την πληρωμή. Μπορείτε να δείτε πόσα αστέρια έχει το ξενοδοχείο, τον τύπο του καταλύματος και τον κατάλογο των υπηρεσιών. Μπορείτε να επιλέξετε μόνο την περιοχή στην οποία θέλετε να διαμείνετε και οι κρατήσεις δεν μπορούν να ακυρωθούν.
Η κράτηση δωματίου μετά τις 18:00, είναι φθηνότερη από ό, τι το πρωί.
Πριν την κράτηση δωματίου μπορείτε να διαπραγματευτείτε το δωμάτιο
Τα ξενοδοχεία πληρώνουν στις μεγάλες ιστοσελίδες κράτησης έως και 30% προμήθεια, οπότε αν μπορείτε καλέστε απευθείας το ξενοδοχείο, έτσι ώστε να μπορέσετε να διαπραγματευτείτε μια σημαντική έκπτωση, ειδικά αν είναι ένα μικρό και ανεξάρτητο ξενοδοχείο.
Το ξενοδοχείο προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες
Κατά την άφιξη σας ζητήστε τις δωρεάν υπηρεσίες που μπορείτε να πάρετε. Τα ξενοδοχεία συχνά προσφέρουν δωρεάν εμφιαλωμένο νερό, σίδερο και συσκευές για το styling μαλλιών, φορτιστές για κινητά τηλέφωνα, ακόμα και επιτραπέζια παιχνίδια. Επίσης, μπορείτε να καλέσετε ένα ταξί δωρεάν, να παραγγείλετε εισιτήρια συναυλιών και να κάνετε κρατήσεις σε εστιατόρια, να σας ξυπνήσουν μια συγκεκριμένη ώρα, ή να καλέσετε έναν γιατρό. Ή ακόμη και να σας φέρουν ένα ζεστό πρωινό στο δωμάτιο.
Μπορούν να σας στείλουν σε άλλο ξενοδοχείο χωρίς τη συγκατάθεσή σας
Τα ξενοδοχεία συχνά εμφανίζονται υπερπλήρη, και παρουσιάζουν περισσότερα δωμάτια από όσα είναι διαθέσιμα. Αυτό εξασφαλίζει ότι όλα τα δωμάτια είναι κατειλημμένα, ακόμα και αν κάποιος ακυρώσει την κράτησή του. Είναι πιθανό ότι κανένας ένοικος δε μένει στο διπλανό δωμάτιο. Αν σας ζητηθεί να μετακινηθείτε σε άλλο ξενοδοχείο, έχετε το δικαίωμα να απαιτήσετε την αναβάθμιση των δωματίων ή να έχετε πρόσθετες υπηρεσίες, όπως δωρεάν ξενάγηση.
Το δωμάτιο δεν είναι πάντα απολύτως καθαρό
Σίγουρα δεν είστε οι πρώτοι ένοικοι του δωματίου, γι” αυτό δώστε σημασία στα πράγματα που χρησιμοποιήθηκαν πριν από σας. Διπλώστε και αφαιρέστε το κάλυμμα, σκουπίστε με ένα απολυμαντικό το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης. Χρησιμοποιήστε ποτήρια μιας χρήσης ή κρατήστε στο δωμάτιό σας ένα μπουκάλι νερό: συχνά τα πιάτα απλά ξεπλύνονται στο νεροχύτη.
Δεν είναι όλα τα δωμάτια ίδια
Συχνά, όταν θέλετε να επιλέξετε ένα δωμάτιο, ο ρεσεψιονίστ πίσω από τον πάγκο, λέει τη φράση: «Όλα τα δωμάτια είναι ίδια.»
Ο Τζέικομπ Τόμσκι, που έχει εργαστεί για πολλά χρόνια στο ξενοδοχειακό χώρο και έγραψε ένα ολόκληρο βιβλίο για τα μυστικά των ξενοδοχείων, αναφέρει: «Τα δωμάτια είναι διαφορετικά, καθώς κάποια προσφέρουν όμορφη θέα, μεγάλο μπάνιο ή καλύτερη τηλεόραση, και ένα ευρύχωρο γωνιακό δωμάτιο. Μην διστάσετε να δώσετε στο θυρωρό 20 δολάρια ή ευρώ, για να πάρετε το καλύτερο δωμάτιο, και πολλά μπόνους: πιο αργά check out, δωρεάν ταινίες ή δωρεάν μίνι-μπαρ.»
Ο ρεσεψιονίστ σας συμβουλεύει να πάτε σε μέρη που έχει αμειφθεί
Μην ζητήσετε από τον ρεσεψιονίστ να προτείνει από πού να πάρετε το πρωινό σας. Πιθανόν, θα σας δείξει κάποιο μέρος που τον πληρώνουν να κάνει προτάσεις, ακόμα και αν είναι ακριβό ή κακής ποιότητας. Είναι καλύτερα να ρωτήσετε κάποιον άλλο ή να διαβάσετε τις κριτικές άλλων πελατών στο Διαδίκτυο.
Διαμαρτυρηθείτε με κέρδος
Αν υπάρχει κάποιος λόγος, διαμαρτυρηθείτε. Θορυβώδεις γείτονες ή έλλειψη συντήρησης μπορεί να είναι επωφελείς για σας. Τα ξενοδοχεία δεν θέλουν να μειώσουν το επίπεδό τους λόγω αρνητικών κριτικών, και έτσι προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες ή εκπτώσεις. Μιλήστε ευγενικά, ρωτήστε ποιος ακριβώς θα λύσει το πρόβλημα και καλέστε τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου στη ρεσεψιόν αν χρειαστεί.
Κλέβουν και από το μίνι-χρηματοκιβώτιο
Το μίνι-χρηματοκιβώτιο στο δωμάτιο δεν είναι ασφαλισμένο ενάντια στην κλοπή. Ως εκ τούτου, αν έχετε ιδιαίτερα πολύτιμα αντικείμενα, ζητήστε από τον ρεσεψιονίστ να τα βάλει στο χρηματοκιβώτιο του ξενοδοχείου και να σας δώσει μια απόδειξη. Αυτό το χρηματοκιβώτιο συνήθως είναι πιο ασφαλές και είναι προσβάσιμο σε μικρότερο αριθμό εργαζομένων σε σχέση με το δωμάτιό σας.
ΠΗΓΗ: » fanpage.gr