ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Οι 10 Πιο Ανθυγιεινές Καρκινογόνες Τροφές που Δε Πρέπει να Καταναλώσετε Ξανά

img

Πολλές τροφές που καταναλώνουμε έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Αυτές είναι οι 10 πιο ανθυγιεινές, καρκινικές τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε:

1. Γενετικά τροποποιημένοι οργανισμοί (ΓΤΟ). Είναι αυτονόητο ότι οι ΓΤΟ δεν θα πρέπει να υπάρχουν σε μια υγιεινή διατροφή, καθώς τόσο οι ΓΤΟ και όσο και οι χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για τη παραγωγή τους, έχει αποδειχθεί ότι προκαλούν ταχεία ανάπτυξη του καρκίνου. Αλλά οι ΓΤΟ βρίσκονται παντού, ακόμη και σε παράγωγα τροφών που γίνονται από συμβατικό καλαμπόκι, σόγια και ελαιοκράμβη. Ωστόσο, μπορείτε να τα αποφύγετε, αν αγοράζετε πιστοποιημένα βιολογικά, μη-ΓΤΟ προϊόντα, καθώς και τοπικά προϊόντα που παράγονται με φυσικό τρόπο, χωρίς τη χρήση βιοτεχνολογίας.

2. Επεξεργασμένα κρέατα. Τα περισσότερα επεξεργασμένα προϊόντα με βάση το κρέας, συμπεριλαμβανομένων του μπέικον, τα λουκάνικα και τα χοτ ντογκ, περιέχουν χημικά συντηρητικά που τα κάνουν να φαίνονται φρέσκα και ελκυστικά, αλλά μπορεί επίσης να προκαλέσουν καρκίνο. Τόσο το νιτρώδες νάτριο και το νιτρικό νάτριο έχουν συνδεθεί με σημαντική αύξηση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου και άλλων μορφών καρκίνου. Γι” αυτό λοιπόν βεβαιωθείτε ότι θα επιλέξετε προϊόντα χωρίς νιτρικά άλατα, και κατά προτίμηση από ζώα που βόσκουν ελεύθερα.

3. Ποπ κορν μικροκυμάτων. Μπορεί να είναι βολικό, αλλά τα συγκεκριμένα σακουλάκια με ποπκόρν μικροκυμάτων είναι επενδεδυμένα με χημικές ουσίες που συνδέονται με στειρότητα αλλά και καρκίνο του ήπατος, των όρχεων, και του παγκρέατος. Η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA) αναγνωρίζει το υπερφθοροοκτανοϊκού οξύ (PFOA) σε επενδύσεις από σακούλες ποπ κορν μικροκυμάτων ως «πιθανά» καρκινογόνες, και πολλές ανεξάρτητες μελέτες έχουν συνδέσει τη χημική ουσία με την εμφάνιση όγκων. Ομοίως, η χημική ουσία διακετύλιο που χρησιμοποιείται στο ίδιο το ποπ κορν φαίνεται να προκαλεί τόσο βλάβη στους πνεύμονες, αλλά και καρκίνο.

4. Αναψυκτικά. Όπως και τα επεξεργασμένα κρέατα, τα αναψυκτικά έχει αποδειχθεί ότι προκαλούν καρκίνο. Έχοντας μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, χημικά τροφίμων και χρωστικές ουσίες, τα αναψυκτικά καθιστούν όξινο τον οργανισμό και κυριολεκτικά τροφοδοτούν τα καρκινικά κύτταρα. Οι κοινές χημικές ουσίες των αναψυκτικών, όπως το χρώμα καραμέλας και το παράγωγο του 4-μεθυλιμιδαζόλη (4-MI) είναι επίσης καρκινογόνες.

5. Τροφές και αναψυκτικά «διαίτης». Ακόμα χειρότερα από ό, τι τα συμβατικά ζαχαρούχα αναψυκτικά, είναι τα αναψυκτικά «διαίτης» και τα «διαιτητικά» τρόφιμα. Μια πρόσφατη επιστημονική ανασκόπηση που εκδόθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA), που βασίζεται σε πάνω από 20 ξεχωριστές ερευνητικές μελέτες, διαπιστώσε ότι η ασπαρτάμη, μία από τις πιο κοινές τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, προκαλεί μια σειρά από ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων γενετικών ανωμαλιών και καρκίνο. Η σουκραλόζη (Splenda), η σακχαρίνη και διάφορες άλλες τεχνητές γλυκαντικές ουσίες έχουν επίσης συνδεθεί με εμφάνιση καρκίνου.

6. Εξευγενισμένα «λευκά» αλεύρια. Το ραφιναρισμένο αλεύρι είναι ένα κοινό συστατικό σε επεξεργασμένα τρόφιμα, αλλά η περίσσεια περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες που περιέχει, είναι ανησυχητική. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Cancer Epidemiology, διαπίστωσε ότι η τακτική κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων συνδέεται με μια αύξηση 220% του καρκίνου του μαστού στις γυναίκες. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα έχουν επίσης δείξει ότι αυξάνουν ταχέως τα επίπεδα σακχάρου του αίματος στο σώμα, το οποίο τροφοδοτεί απευθείας την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων και την εξάπλωση τους.

7. Εξευγενισμένα σάκχαρα. Το ίδιο ισχύει και για τα εξευγενισμένα σάκχαρα, τα οποία ανεβάζουν με ταχύ ρυθμό τα επίπεδα ινσουλίνης και τροφοδοτούν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων. Γλυκαντικές ουσίες πλούσιες σε φρουκτόζη, όπως το σιρόπι καλαμποκιού με υψηλή περιεκτικότητα φρουκτόζης (HFCS) είναι ιδιαίτερα καρκινογόνα, καθώς τα καρκινικά κύτταρα έχει αποδειχθεί ότι μεταβολίζονται γρήγορα και εύκολα, προκειμένου να πολλαπλασιαστούν. Και δεδομένου ότι τα μπισκότα, τα κέικ, τα αναψυκτικά, οι χυμοί, οι σάλτσες, τα δημητριακά, και πολλά άλλα δημοφιλή τρόφιμα, ως επί το πλείστον είναι επεξεργασμένα και περιέχουν HFCS και άλλα εξευγενισμένα σάκχαρα, εξηγεί το γεγονός, γιατί τα ποσοστά του καρκίνου είναι σε άνοδο αυτό το καιρό.

8. Τα συμβατικά μήλα, σταφύλια, και άλλα «βρώμικα» φρούτα. Πολλοί νομίζουν ότι τρώνε υγιεινά όταν αγοράζουν μήλα, σταφύλια, ή φράουλες από τα καταστήματα. Αλλά εκτός αν αυτά τα φρούτα είναι οργανικά ή είναι εξακριβωμένο ότι είναι χωρίς φυτοφάρμακα, θα μπορούσαν να είναι μια σημαντική αιτία εμφάνισης καρκίνου. Η Περιβαλλοντική Ομάδα Εργασίας (EWG) διαπίστωσε ότι έως και το 98% του συνόλου των συμβατικών προϊόντων, είναι μολυσμένα με καρκινογόνα φυτοφάρμακα.

9. Ο σολομός εκτροφής. Ο σολομός εκτροφής είναι μια άλλη τροφή υψηλού καρκινικού κινδύνου, σύμφωνα με τον Δρ David Carpenter, διευθυντή του Ινστιτούτου για την Υγεία και το Περιβάλλον στο Πανεπιστήμιο του Albany. Σύμφωνα με την εκτίμηση του, ο σολομός εκτροφής στερείται όχι μόνο της βιταμίνης D, αλλά είναι συχνά μολυσμένος με καρκινογόνα χημικά, PCBs (πολυχλωριωμένα διφαινύλια), επιβραδυντικά φλόγας, φυτοφάρμακα και αντιβιοτικά.

10. Υδρογονωμένα έλαια. Συνήθως χρησιμοποιούνται για τη διατήρηση των επεξεργασμένων τρόφιμων. Αλλά τα υδρογονωμένα έλαια μεταβάλλουν τη δομή και την ευελιξία των κυτταρικών μεμβρανών σε όλο τον οργανισμό, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά από εξουθενωτικές ασθένειες, όπως ο καρκίνος. Ορισμένοι κατασκευαστές σταδιακά καταργούν τη χρήση των υδρογονωμένων ελαίων και τα αντικαθιστούν με το φοινικέλαιο και άλλες ασφαλέστερες εναλλακτικές λύσεις, αλλά τα τρανς λιπαρά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται ευρέως στον τομέα των επεξεργασμένων τροφίμων.

ΠΗΓΗ: » fanpage.gr